پ ن پ(سري1)

از شير مرغ تا جوراب دايناسور

هر چيزي كه تو بخواي...


 

 زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟ پـــ نه پــــــ یه پلیس 110 میخوام, بقیش هم آدامس بدین!

 

به يارو ميگم حاجي, بزن تو دنده من هول ميدم روشن شه.

 

ميگه بزنم ? ؟ پَـــ نَ پَـــ بزن ?فوتبال داره !


 

با سرعت پیچیدم جلو یارو مامانم از ایینه نگاه میکنه میگه یارو دستشو اورده بیرون داره یه چیزایی میگه یعنی داره فحش میده؟ پـَـ نـَـ پـَـ داره میگه حالا دستایه بندری بره بالا


 

بیرون گل خریده بودم، میرم خونه میدم به مامانم میگه گله؟؟!!

میگم: نه پس آفساید بود داور قبولش نکرد

 

 

رفتیم رستوران ، میگم 2تا جوجه لطفا ،

میگه جوجه کباب؟

گفتم پ نه ازین جوجه رنگیا ، یه قرمز بدین یه سبز

 

رفتم به همسایه میگم فرغون دارید؟

میگه: میخوای باهاش چیزی جابه جا کنید ؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوایم سوارش بشیم باهاش بریم شمال حال کنیم!

 

 

 یارو با سگش داشت قدم میزد

 دختره رسیده میگه اخی چه نازه، گازم میگره؟!

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فقط ترمز میگیره

 

 

 دارم میرم تو بانک مامور جلوی در میپرسه: کار بانکی دارید؟

پـَـــ نــه پـَـــ اومدم سرقت مسلحانه، قبلاً هماهنگ شده، تو فقط حواست باشه کس دیگه ای تو نیاد !

 

 از قالی شویی قالی رو با وانت آوردن، یارو وانتیه زل زده بهم نگاه میکنه میگه: بیارمش توی خونه؟

پَـ نَـ پَـ من تا کمر خم میشم بذارش روم، خودتم سوار شو ، ببرمت تو کوچه یه دور بگردونمت دلت باز شه

 

 

میخواد عکسش رو اسکن کنه، میگه: باید عکسو بذارم اینجا؟

میگم پَـ نَـ پَـ خودت بشین روش، اسکنو میزنم تا عکست طبیعی تر در بیاد

 

 

 این پَـ نَـ پَـ هم موعضلی شده تو خونه ها، هرچی ازشون می پرسی میخوان با پَـ نَـ پَـ جواب بدن، پیر و جوون هم نداره!

 

پدرمون به عنوان سرپرست خانواده که می گه : نَ پَ نَ!!!

مادر بزرگ ما هم یاد گرفته می گه: تو جیب ما رو نزن نَـــــــه نَــــــــه پـَـــــــــــه بُخوره تو اون سرت!!!

 

صدای رعد و برق ا.مد و خالم دو متر پرید هوا، میگه: صدای رعد و برقه ؟

 گقتم : پـَ نـَ پـَـ سیم ابرها خیس شدن اتصالی کرده

 

 بهش میگم پاتو توی کفش من نکن !

میگه یعنی دخالت نکنم؟

 پـَـــ نــه پـَـــ یعنی دست تو دماغم نکن

 

 می گم سیم ظرفشویی دارین؟

می گه برای شستن ظرف میخواى؟

  پـَـــ نــه پـَـــ میخوام شیشه عینکم رو باهاش تمیز کنم!

 


مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه